Hele din forretning koblet sammen med SuperOffice CRM

Integration Cloud giver dig de rette værktøjer, til at koble dine andre vigtige forretningssystemer til dit CRM-system.

  • Omfattende importmuligheder af data til SuperOffice CRM
  • Kom nemt i gang selv – følg vores vejledning og sæt selv integrationen op
  • Integration Cloud web services til eksport af SuperOffice data i XML-format
  • Understøttede formater såsom CSV, XML, Sql databaser, web services
  • Trigger-baseret import – når vi modtager data, starter importen
  • Cloud baseret – ingen software skal installeres

På denne måde kan du se, og arbejde med, alle dine kunderelaterede oplysninger, i kun ét system.

Image

Integration Cloud hjælper dig nemt, sikkert og hurtigt med dine integrationsbehov til SuperOffice CRM

Alt samlet på ét sted
Undgå at skift rundt mellem SuperOffice CRM og dine andre forretningssystemer, f.eks. dit regnskabssystem (ERP), for at se alle din kundeinformation.

Få nem adgang til din vigtige kundedata, optimér dine daglige arbejdsgange, forøg din kundeindsigt, styrk dine kunderelationer og øg dine chancer for mere salg.

Integration Cloud integrerer nemt og sikkert dit regnskabssystems data ind i SuperOffice CRM.

Ændres nogle kundeoplysninger i dit regnskabs-
system, opdateres SuperOffice helt automatisk

Hold din kunde stamdata opdateret og få salgsnøgletal, balance, leveringsperiode mv. importeret til felter på din MereSide i SuperOffice.

Du kan få ordrer og fakturaer fra regnskabssystemet importeret som Salg eller PDF dokumenter i SuperOffice.

Integration Cloud Panels lader dig se transaktions-data såsom åbne ordre- og fakturalinjer i et web panel i SuperOffice.

Nemt, hurtigt og sikkert
Integration Cloud tilbyder stor fleksibilitet, så du højere grad selv kan vælge, hvilke data fra hvilke systemer, du ønsker integreret med SuperOffice.

Integration Cloud er en online integrationsservice, så der skal ikke installeres eller vedligeholdes nogen software på jeres lokale server.

Integration kan ske så nemt som at uploade kundedata i en CSV/TXT eller XML fil til din Integration Cloud mappe, hvorefter de automatisk importeres til SuperOffice.

Fungerer det til mit ERP system?
Uanset hvilket regnskabssystem du bruger, kan vi tilbyde adskillelige måder at integrere det med SuperOffice.

Fra enkle CSV/TXT fil importer til JSON- og XML filer, web service kald eller integration med et andet API - så kan Integration Cloud hjælpe dig.

Integration Cloud bliver primært brugt til en-vejs integration, der går fra firmasystemer til SuperOffice CRM. Men vi kan også eksportere data fra SuperOffice tilbage til dit eget system.

Understøttede ERP systemer
Her er en liste af regnskabssystemer vores kunder har integreret med SuperOffice med Integration Cloud:

  • SAP
  • Navision
  • C5
  • AX / XAL
  • Movex
  • Pyramid
  • Xledger
  • Monitor
  • IFS
  • Mamut
  • Aspect4
  • Winkompass
  • Jeeves

Kontakt os endelig, så vi kan diskuterer hvordan vi bedst kan integrere dine forretningssystemer med SuperOffice.

E-mail: info@siteshop.dk
Telefon: 70 20 19 78

Et godt eksempel

  1. Firma stamdata bliver automatisk opdateret fra dit regnskabssystem til SuperOffice.

  2. Økonomiske nøgletal opdateres automatisk på kundekortets MereSide

  3. Ordre og tilbud fra dit ERP system, kan automatisk blive oprettet som Salg i SuperOffice
Image

Bedst mulige pipeline- og salgsrapportering i SuperOffice

Hvis du vil opnå en præcis pipeline og salgsrapportering i SuperOffice, bør alle de tilbud og ordre der oprettes i din virksomhed, også findes i SuperOffice som et Salg.

Det kan være at I allerede opretter Salg og Tilbud (quotes) i SuperOffice i dag, men at der også findes tilbud eller ordre, der kommer fra jeres webshop, tilbudssystem, produktkonfigurator eller fra jeres regnskabssystem.

Integration Cloud kan nemt sørge for, at netop disse tilbud og ordre der ikke laves direkte i SuperOffice, bliver oprettet automatisk som Salg i SuperOffice.

På denne måde kan du samle alle tilbud og ordre registreringer fra hele virksomheden i SuperOffice, og opnå den bedst mulige pipeline- og salgsrapportering.

Image

Tilbud og ordre som ikke oprettes direkte i SuperOffice, bør i stedet importeres til SuperOffice med Integration Cloud

Integration Cloud Panels

Hvis du vil opnå en præcis pipeline og salgsrapportering i SuperOffice, bør alle de tilbud og ordre der oprettes i din virksomhed, også findes i SuperOffice som et Salg.

Det kan være at I allerede opretter Salg og Tilbud (quotes) i SuperOffice i dag, men at der også findes tilbud eller ordre, der kommer fra jeres webshop, tilbudssystem, produktkonfigurator eller fra jeres regnskabssystem.

Integration Cloud kan nemt sørge for, at netop disse tilbud og ordre der ikke laves direkte i SuperOffice, bliver oprettet automatisk som Salg i SuperOffice.

På denne måde kan du samle alle tilbud og ordre registreringer fra hele virksomheden i SuperOffice, og opnå den bedst mulige pipeline- og salgsrapportering.

Image

Tilbud og ordre som ikke oprettes direkte i SuperOffice, bør i stedet importeres til SuperOffice med Integration Cloud

Kunder der bruger Integration Cloud

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Selvbetjening

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer adipiscing erat eget risus sollicitudin pellentesque et non erat. Maecenas nibh dolor, malesuada et bibendum a, sagittis accumsan ipsum. Pellentesque ultrices ultrices sapien, nec tincidunt nunc posuere ut. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam scelerisque tristique dolor vitae tincidunt. Aenean quis massa uada mi elementum elementum. Nec sapien convallis vulputate rhoncus vel dui.

Få hjælp til implementering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer adipiscing erat eget risus sollicitudin pellentesque et non erat. Maecenas nibh dolor, malesuada et bibendum a, sagittis accumsan ipsum. Pellentesque ultrices ultrices sapien, nec tincidunt nunc posuere ut. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam scelerisque tristique dolor vitae tincidunt. Aenean quis massa uada mi elementum elementum. Nec sapien convallis vulputate rhoncus vel dui.

Nøglefunktioner

  • Real-time import and update of data into SuperOffice CRM Online from your data sources
  • Cloud based – no Siteshop software needed to be installed locally
  • Formats supported: CSV, XML, JSON
  • Send data to either Siteshop sftp server or Siteshop web service
  • No data are stored after processing
  • Boost function for updating larger amounts of data
  • Duplicate handling
  • Supported SuperOffice objects include: Company, Contact person, Relation, Activity, Document, Sale, Project, Project member, Interest (company and contact person), Selection, Selection member, Product + Price list (for quote) and of course all user defined fields and lists
  • Automatic insertion of missing list items in SuperOffice lists.

Vi høres ved! Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk