Keyforce ERP synkronisering
gør livet lettere for alle jeres SuperOffice brugere

Keyforce ERP synkronisering sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online altid stemmer med dem i dit regnskabssystem.

  • Synkronisering mellem jeres regnskabssystem og SuperOffice Online. Sikkert. Nemt. Effektivt.
  • Opret og vedligehold dine tilbud i SuperOffice. Vælg produkter fra regnskabssystemet og overfør tilbage som ordre, når de skal faktureres
  • 2-vejs synkronisering sikrer korrekt opdaterede kundedata i SuperOffice.

På denne måde kan du se, og arbejde med, alle dine kunderelaterede oplysninger, i kun ét system.

Image

Keyforce Sync & Quote sikrer dig nem og sikker
2-vejs synkronisering mellem SuperOffice og Navision, Ax, Visma mv.

Sådan virker det

Keyforce ERP Synkronisering sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online altid stemmer med dem i dit regnskabssystem.

  • Valgfri 2-vejs synkronisering mellem SuperOffice Online og dit regnskabssystem
  • Se debitor detaljer samt faktura- og ordrelinjer direkte i SuperOffice faneblad
  • Overfør nye kunder fra SuperOffice til regnskabssystemet med ét klik
  • Bliv i SuperOffice - undgå at dine sælgere arbejder i regnskabssystemet

Keyforce ERP Synkronisering gør alle de vigtige kundeoplysninger, fakturaoplysninger, omsætningstal mv. tilgængelige direkte i SuperOffice

Dermed sikrere I at jeres SuperOffice brugere ikke skal bruge tid på at slå data op i regnskabssystemet.

Dette sparer tid og forbedrer den daglige arbejdsoplevelse for jeres sælgere, kundeservice og alle andre brugere med kunde kontakt.

Lav tilbud og ordre i SuperOffice

Keyforce Quote Integration gør det muligt for dine SuperOffice brugere, at oprette tilbud med de rette varer, priser mv. fra regnskabssystemet, direkte i SuperOffice.

Når tilbudet bliver til en ordre, sender vi automatisk ordren til bogføring i regnskabssystemet.

  • Alle vare- og prislister tilgængelige fra jeres regnskabssystem tilgængeligt i SuperOffice Quote

  • Når et tilbud bliver til en ordre, bogføres det direkte i regnskabssystemet, uden at I skal indtaste dobbelt.

Vores integration er bygget op om SuperOffice Quote, så du har alle de sædvanlige funktioner tilgængelige som du plejer. 

Integrationen sætter blot "strøm" til SuperOffice Quote, så varer, priser mv. er taget fra regnskabssystemet, og ikke mindst så du slipper for at oprette ordren i regnskabssystemet manuelt igen.

Indlysende fordele

Vores integration skaber værdi fra start og sikrer jeres SuperOffice brugere en mere effektiv og bedre arbejdsoplevelse.

  • Bliv i SuperOffice, slip for at åbne regnskabssystemet

  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeoplysninger

  • Bedre kundeservice, svar hurtigt på spørgsmål til kundernes fakturarer  

  • Find kundeoplysningerne selv, undgå at spørge regnskabsafdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrationen sikrer at stamdata og tilbud/ordre er ens i begge systemer

  • Få større kundeindsigt meget nemmere

  • Undgå dobbeltindtastninger, opret kunder og tilbud i SuperOffice og overfør til regnskabssystemet med et enkelt klik

  • Indtast ordren selv i SuperOffice, undgå at spørge regnskabsafdelingen

Et par gode eksempler

Hvis du vil opnå en præcis pipeline og salgsrapportering i SuperOffice, bør alle de tilbud og ordre der oprettes i din virksomhed, også findes i SuperOffice som et Salg.

Det kan være at I allerede opretter Salg og Tilbud (quotes) i SuperOffice i dag, men at der også findes tilbud eller ordre, der kommer fra jeres webshop, tilbudssystem, produktkonfigurator eller fra jeres regnskabssystem.

Integration Cloud kan nemt sørge for, at netop disse tilbud og ordre der ikke laves direkte i SuperOffice, bliver oprettet automatisk som Salg i SuperOffice.

På denne måde kan du samle alle tilbud og ordre registreringer fra hele virksomheden i SuperOffice, og opnå den bedst mulige pipeline- og salgsrapportering.

Image

Tilbud og ordre som ikke oprettes direkte i SuperOffice, bør i stedet importeres til SuperOffice med Integration Cloud

Kunder der bruger Integration Cloud

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Selvbetjening

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer adipiscing erat eget risus sollicitudin pellentesque et non erat. Maecenas nibh dolor, malesuada et bibendum a, sagittis accumsan ipsum. Pellentesque ultrices ultrices sapien, nec tincidunt nunc posuere ut. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam scelerisque tristique dolor vitae tincidunt. Aenean quis massa uada mi elementum elementum. Nec sapien convallis vulputate rhoncus vel dui.

Få hjælp til implementering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer adipiscing erat eget risus sollicitudin pellentesque et non erat. Maecenas nibh dolor, malesuada et bibendum a, sagittis accumsan ipsum. Pellentesque ultrices ultrices sapien, nec tincidunt nunc posuere ut. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam scelerisque tristique dolor vitae tincidunt. Aenean quis massa uada mi elementum elementum. Nec sapien convallis vulputate rhoncus vel dui.

Nøglefunktioner

Vi høres ved! Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk