Nem og intuitiv integration mellem e·conomic og SuperOffice CRM

Forbind e·conomic med SuperOffice og slip for at oprette og vedligeholde kundedata manuelt i flere systemer

  • Automatisk 2-vejs synkronisering mellem de to vigtigste systemer i din virksomhed
  • Se ordre- og fakturahistorik fra e·conomic direkte i dit SuperOffice CRM
  • Få en strømlinet pipeline og salgsstatistik – opret dine tilbud i SuperOffice og overfør dem nemt til e·conomic, når de skal faktureres

De 2 vigtigste systemer i din virksomhed koblet sammen, øger kundeindsigt og optimerer arbejdsgange.

Image

Nem ERP-integration af dine kunde- og fakturaoplysninger, samt muligheden for at få tilbuds- og ordreregistrering i SuperOffice

Altid automatisk opdateret

e-conomic til SuperOffice Online sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online altid stemmer med dem i e·conomic.

Med et simpelt og fleksibelt online regnskabssystem som e·conomic er det tilsvarende simple og fleksible online CRM system SuperOffice et fantastisk match.

Slået sammen vha. en effektiv og organisk integration optimeres dine arbejdsgange i både dit regnskabs- og CRM system.

Spar tid og få nem adgang til debitorinformation uden at forlade SuperOffice.

Udnyt de effektive salgs- og marketingværktøjer i SuperOffice til at ramme de rigtige kundesegmenter med den rigtige kampagne, baseret på opdatere kundeoplysninger fra dit e·conomic.

Før processen ved tilbuds- og ordreregistrering ind i SuperOffice, med vores integration mellem SuperOffice Quote og e·conomic. Priser og produkter læser den direkte fra dit e·conomic varekatalog. 

 

Effektivt og simpel integration

Vores integration inkluderer følgende funktioner:

  • Overfør nye kunder og kreditorer fra SuperOffice til e·conomic

  • Automatisk 2-vejs synkronisering

  • Se kunders Balance, Kreditmax, betalingsbetingelser osv. fra
    e·conomic i ERP fanen på dit SuperOffice kontaktkort

  • Se fakturaer, Ordre, Tilbud og Åbne poster fra e·conomic direkte i
    e·conomic info fanen på dit SuperOffice kontaktkort

  • Quote integration gør det muligt at oprette tilbud/ordre fra SuperOffice og få dem bogført i e·conomic. Produkter og priser trækkes direkte fra e-conomic.

 

Indlysende fordele

Vores integration skaber værdi fra start og sikrer jeres SuperOffice brugere en mere effektiv og bedre arbejdsoplevelse. 

  • Bliv i SuperOffice, slip for at åbne regnskabssystemet
  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeoplysninger
  • Bedre kundeservice, svar hurtigt på spørgsmål til kundernes fakturarer  
  • Find kundeoplysningerne selv, undgå at spørge regnskabsafdelingen
  • Bedre datakvalitet, integrationen sikrer at stamdata er ens i begge systemer
  • Få større kundeindsigt meget nemmere
  • Undgå dobbeltindtastninger, opret kunder i SuperOffice og overfør til regnskabssystemet med et enkelt klik

Har du spørgsmål til e-conomic til SuperOffice?

Ring: 70 20 19 78

Vil du vide mere?
Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
Du kan også besøge e-conomic.dk
Eller læse mere på SuperOffice App Store

Et par gode eksempler

På billederne til højre kan du se, hvordan vores integration mellem e·conomic og SuperOffice, placerer sig organisk ind i SuperOffice interfacet.

 

Bedst mulige pipeline- og salgsrapportering i SuperOffice

Hvis du vil opnå en præcis pipeline og salgsrapportering i SuperOffice, bør alle de tilbud og ordre der oprettes i din virksomhed, også findes i SuperOffice som et Salg.

Det kan være at I allerede opretter Salg og Tilbud (quotes) i SuperOffice i dag, men at der også findes tilbud eller ordre, der kommer fra jeres webshop, tilbudssystem, produktkonfigurator eller fra jeres regnskabssystem.

Integration Cloud kan nemt sørge for, at netop disse tilbud og ordre der ikke laves direkte i SuperOffice, bliver oprettet automatisk som Salg i SuperOffice.

På denne måde kan du samle alle tilbud og ordre registreringer fra hele virksomheden i SuperOffice, og opnå den bedst mulige pipeline- og salgsrapportering.

Image

Tilbud og ordre som ikke oprettes direkte i SuperOffice, bør i stedet importeres til SuperOffice med Integration Cloud

Kunder der bruger Integration Cloud

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Selvbetjening

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer adipiscing erat eget risus sollicitudin pellentesque et non erat. Maecenas nibh dolor, malesuada et bibendum a, sagittis accumsan ipsum. Pellentesque ultrices ultrices sapien, nec tincidunt nunc posuere ut. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam scelerisque tristique dolor vitae tincidunt. Aenean quis massa uada mi elementum elementum. Nec sapien convallis vulputate rhoncus vel dui.

Få hjælp til implementering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer adipiscing erat eget risus sollicitudin pellentesque et non erat. Maecenas nibh dolor, malesuada et bibendum a, sagittis accumsan ipsum. Pellentesque ultrices ultrices sapien, nec tincidunt nunc posuere ut. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam scelerisque tristique dolor vitae tincidunt. Aenean quis massa uada mi elementum elementum. Nec sapien convallis vulputate rhoncus vel dui.

Nøglefunktioner

Vi høres ved! Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk